MARKETINGOVÝ PLÁN
sa skladá zo sledu informácií, ktoré umožňujú čitateľovi rýchlo vyhodnotiť, o čom je.
1. Manažérske zhrnutie
2. Marketingové ciele: marketingové ciele a ako by mali byť dosiahnuté.
3. Situačná analýza: analýza organizácie, analýza zákazníkov, analýza konkurencie, spolupracovníci, STEEP analýza, SWOT analýza.
4. Segmentácia trhu: proces segmentácie a zdôvodnenie, identifikácia cieľových segmentov.
5. Marketingová stratégia: produkt, cena, miesto, propagácia, ľudia, proces, fyzické dôkazy.
6. Krátkodobé a dlhodobé projekcie: projekcie predaja a podielu na trhu.
7. Monitorovanie a hodnotenie: ako budú merané a hodnotené dosiahnuté výsledky marketingovej stratégie.
8. Záver: záverečné zhrnutie.
9. Prílohy: údaje analýzy použitej k vytvoreniu krátkodobých a dlhodobých projekcií.
Zdroj: The Open University, BZCS629 Financie a marketing v praxi, Marketing v praxi, 2.časť, 2011.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára