streda 1. júna 2011

Vzdelávací program FINANCIE a MARKETING V PRAXI - 4.týždeň - AKTIVITY

Kapitola 4: Pochopenie a ovplyvňovanie správanie zákazníkov

Aktivity Organizácie typu A
Predstavte si, že ste potenciálny zákazník spadajúci do segmentu, o ktorom si myslíte, že je pre vašu organizáciu alebo organizačnú jednotku dôležitým. Zákazník vstupuje do výmeny s vašou organizáciou. Aký je jeho životný štýl? Ako on alebo ona rozmýšľajú, ktorú z potrieb môže chcieť uspokojiť? Prečo verí, že vaša organizácia disponuje potenciálom na jeho uspokojenie? Účelom aktivity je pomôcť vám nazrieť do zákazníkovho myslenia a správania, sledovať vašu organizáciu z perspektívy zákazníka.

Aktivity Organizácie typu B
V tejto činnosti od Vás chceme, aby ste si predstavili, že ste členom skupiny, ktorej správanie chce zmeniť alebo ovplyvniť vaša organizácia. Predstavte si, že ste 50-ročný muž náchylný na infarkt. Vyzývajú vás, aby ste prestali fajčiť, zaoberali ste sa fyzickými aktivitami a znižovaním živočíšnych tukov v strave. Čo znamená byť takou osobou? Aký je jeho životný štýl? Čo si myslíte že potrebuje a ako by mala vnímať vaše organizačné úsilie smerujúce ku zmene správania? Účelom aktivity je pomôcť vám nazrieť do zákazníkovho myslenia a správania a uvidieť vašu organizáciu z perspektívy zákazníka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára